• View Larger Image Zielona-maszyna-do-pisania

Marketing, angielski i międzynarodowa kariera

To może potoczyć się właśnie los Twojej firmy marketingowej, jeśli zdecydujesz się zainwestować i skorzystać z kursu języka angielskiego. Możliwości jest naprawdę wiele, tak samo korzyści zarówno dla poszczególnych pracowników, jak i całej firmy. Wszyscy mogą odnieść swój sukces, a poniżej przekonaj się w jaki sposób o to zadbać.

Angielski w marketingu

Można by rzecz, że to podstawa! Marketing sam w sobie może być rozumiany bardzo szeroko i wszechstronnie, ze względu na swoje liczne odgałęzienia. Jednak każda firma, która zajmuje się usługami czy nawet sprzedażą, powinna posiadać u siebie osobny dział przeznaczony do działań marketingowych. Wówczas dbają oni o wizerunek marki, jej kontakt z klientami czy kontrahentami, a także utrzymanie swojej konkurencyjności. Tych zadań jest o wiele więcej, aczkolwiek wszędzie tam niezbędnych jest język angielski.

Już niektóre pojęcia przedstawiane są wyłącznie po angielsku, co zobowiązuje osoby na wyższych stanowiskach, by posługiwały się nimi swobodnie, a także potrafiły bez problemu komunikować się w języku obcym. W dzisiejszym czasach to konieczność, bez której żadna agencja nie ma szansy przetrwać na rynku, a tym samym zrobić międzynarodowej kariery, o czym zapewne marzy większość firm. Zatem angielski dla firm jest bardzo ważny i nie powinieneś zastanawiać się ani chwili nad skorzystaniem z oferty szkół językowych dla firm.

Korzyści dla menadżerów i innych przełożonych

Biznesowy angielski w marketingu nie będzie już dotyczył głównie pracowników niższego szczebla, ale właśnie osoby położone wyżej w hierarchii firmy. Również warto zaznaczyć, że nie chodzi tutaj o podstawową znajomość języka, ale zaawansowaną wiedzę w konkretnym kierunku. Zatem skorzystanie z kursu biznesowego będzie miało na celu oczywiście podszkolenie podstawowych umiejętności, ale przede wszystkim podwyższenie obecnego poziomu w poszczególnym zakresie.

Marketing tak jak wspomnieliśmy jest bardzo różnorodny, dlatego też w zależności od jego specyfiki powinna zostać dobrana tematyka zajęć. Może ona dotyczyć między innymi negocjacji z klientami, prowadzenia profesjonalnych prezentacji przed kontrahentami czy też zajmowanie się rekrutacją obcokrajowców. Możliwości może być naprawdę wiele, a efekty są wręcz zniewalające. Osoby na wyższych stanowiskach powinny cały czas poszerzać swoją wiedzę, by móc dalej pełnić swoją funkcję i być na bieżąco z poszczególnymi obszarami swojej działalności. Angielski może pomóc im w awansowaniu, jak i firmie w ulepszaniu swojej pozycji w Europie czy na świecie. Co więcej, znajomość zaawansowanego angielskiego w biznesie jest rzadkością, więc tym bardziej mógłbyś pokazać się z jak najlepszej strony, a tym samym zyskać zaufanie klientów czy współpracowników.