• View Larger Image Zarowka-na-czarnej-tablicy

Jak wygląda nauka angielskiego w biznesie?

Pewnie nie raz zastanawiałeś się jak prowadzone są zajęcia biznesowego angielskiego w firmach, gdzie każda branża zajmuje się zupełnie czym innym. Jest to jednak prostsze niż się wydaje, ponieważ szkoła angielskiego podchodzi do każdego klienta indywidualnie. Dowiedz się więcej z naszego artykuły na czym polega angielski w biznesie i wypróbuj go w swojej firmie.

Kto uczestniczy?

To już zależy wyłącznie od zamawiającego kurs, czyli od Ciebie. Możesz przeznaczyć angielski dla firm wszystkim pracownikom w firmie, jeśli jest to małe przedsiębiorstwo, a wszyscy zatrudnieni zajmują się tym samym. W przeciwnym razie trzeba będzie rozłożyć kurs na kilka poszczególnych grup, gdzie możesz wybrać tylko jeden dział w swojej firmie. Najlepiej podejmować taką decyzję w oparciu o zapotrzebowanie firmy, gdzie konieczny jest kontakt z zagranicznym klientem czy też kontrahentem albo też prowadzone są działania marketingowe również poza granicami kraju. Wszędzie tam właśnie może przydać się podszkolenie z języka angielskiego.

Indywidualnie czy grupowo?

Zdecydowanie polecamy wariant nauki w grupie, gdyż pracownicy są już w pewien sposób ze sobą zżycia, a co za tym idzie potrafią się wzajemnie motywować i wspierać podczas kursu. Jednak grupowa angielski w biznesie sprawdza się najczęściej przy zespole pracowników, którzy odpowiedzialni są za poszczególne projekty. Wówczas nie jest to aż tak duża ilość, a nadaje się jednocześnie do stworzenia jednej grupy kursantów.

Z drugiej strony, gdy masz zamiar podnieść kompetencje wyłącznie osób na wyższych stanowiskach, którzy przykładowo mają bezpośredni kontakt z obcokrajowcami, powinieneś wybrać dla nich indywidualny kurs, dzięki czemu lektor będzie w stanie wyćwiczyć z każdym z nich wszystkie brakujące zdolności i wiedzę, by uzyskać zamierzony efekt.

O czym są zajęcia?

W tym przypadku także nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ tak jak wspomnieliśmy wcześniej każda firma istnieje w innej branży i zajmuje się zupełnie innymi czynnościami. Jednak niezależnie od tego czy jest to sprzedaż, świadczenie usług czy cokolwiek innego, podwyższanie poziomu znajomości angielskiego jest bardzo ważne. Przydaje się on obecnie wszędzie, a im bardziej zaawansowane są to umiejętności, tym większe szanse, że firmie uda się wybić na zagraniczny rynek.

Jeśli zdecydujesz się na profesjonalną i renomowaną szkołę angielskiego, możesz liczyć na kompleksowe przygotowanie. Mamy na myśli między innymi dobór tematyki, która powinna być stricte związana z Twoją działalnością. Wówczas tylko te zajęcia mają prawdziwy sens, ponieważ pracownicy uczą się materiałów opartych na ich codziennych obowiązkach i zadań. Wszystko zatem świetnie się uzupełnia.