• View Larger Image Piec-piesci-kolo-siebie

Business English dla młodych

Firmy coraz częściej otwierają się na świeże pomysły i młode, kreatywne osoby, by wpłynęły pozytywnie na sytuację i wizerunek w przedsiębiorstwie. Poniżej dowiesz się dlaczego warto zatrudniać młodych, a także w jaki sposób nauka angielskiego dla firm może okazać się w ich przypadku złotą inwestycją. Sprawdź to wszystko i przekonaj się jak wiele możesz zyskać dzięki naszym wskazówkom.

Dlaczego warto zatrudniać młodych?

To pytanie wydaje się być retorycznym, ponieważ jest to sprawa dość oczywista. Młodzi ludzie w zespole wnoszą nową i świeżą energię, wiele innowacyjnych pomysłów, chęć działania i zupełnie inne spojrzenie niż dotychczas. Naturalnie istnieją też wyjątki, lecz mowa o większości osób młodych, które poszukują nowych wyzwań, a właśnie Twoja firma może okazać się dla nich cennym źródłem doświadczeń. Ich zatrudnienie przynosi wiele korzyści zarówno dla atmosfery pracy, jak i efektywności. Jednocześnie jeśli chodzi o studentów, możesz liczyć na pewne ulgi podatkowe, co jest kolejną zaletą zatrudniania młodych i ambitnych.

Co więcej, gdy zdecydujesz się zainwestować w młody i obiecujący zespół, możesz mieć pewność, że odwdzięczą Ci się swoją lojalnością i poprawą skuteczności, o ile zapewnisz im odpowiedni warunki. Młode osoby także szybko i chętnie się rozwijają, zdobywają wiedzę i umiejętności, a to właśnie klucz do nauki biznesowego angielskiego.

Angielski dla młodych

Takie osoby aplikujące do Twojej firmy posiadają już zazwyczaj podstawy, a nawet coraz częściej wyróżniają się znajomością angielskiego w stopniu zaawansowanym. Wówczas ich nauka nie musi rozpoczynać się od podstaw, a wystarczy ich doszkolić i douczyć w konkretnym zakresie. Właśnie to ma na celu szkoła ProfiLingua, gdzie zarówno osoby młodsze, jak i starsze mają szansę nauczyć się najważniejszych zwrotów biznesowych po angielsku, a także ich poprawnej wymowy wraz z akcentem.

Ponadto będą mieli okazję dowiedzieć się więcej na temat właściwego i zgodnego z etykietą prezentowania siebie, jak i firmy, w której pracują na arenie międzynarodowej. Z pewnością przełoży się to w późniejszym czasie na Twoje relacje z zagranicznymi kontrahentami czy klientami. W międzyczasie mogą poznać także tajniki tworzenie oficjalnych pism czy negocjowania ze stroną obcojęzyczną. Te i wiele innych umiejętności mogą posiąść najszybciej osoby młode, które chcą się rozwijać, działać i osiągać więcej. Należy odpowiednio wykorzystać ich potencjał, który później zaprocentuje w Twojej firmie na stałe.